CRITERIS DE QUALIFICACIÓ L'avaluació serà contínua (la recuperació d'una avaluació vindrà determinada per la superació de l'avaluació següent; en cas de suspendre l'última avaluació l'alumnat haurà de presentar-se a la convocatòria de recuperació final), però, per obtenir la nota final, es farà una mitjana ponderada dels tres trimestres, sempre i quan en la suma de les competències s'hagi assolit el 30% de la nota: 1a avaluació 25%; 2 avaluació 25%; 3a avaluació 50%. Es tindran en compte els coneixements adquirits, els treballs, les pràctiques i l'actitud de l'alumna/-e. El desglossat competencial servirà per indicar les mancances i/o fortaleses específiques de l'alumnat en el seu procés d'aprenentatge, que es comunicaran en els butlletins i a classe. A segon de Batxillerat el bloc de llengua (sintaxi i traducció de textos) valdrà un 50% de la nota. El bloc de literatura, lectures obligades i patrimoni arqueològic un 30%. També es tindrà e
ElEls criteris de qualificació de cada avaluació vindrà determinada per: · A segon de Batxillerat el bloc de llengua (sintaxi i traducció de textos) val un 50% de la nota. El bloc de literatura, lectures obligades i patrimoni arqueològic un 30%. Es tindrà en compte, especialment a l'hora de donar la nota d'avaluació, la feina diària a classe i a casa, l'interès i la motivació.(20%) · Es faran un mínim de dues proves cada avaluació de morfosintaxi, lèxic i traducció. Els blocs de cultura, història i literatura també s’avaluaran en diverses proves. · · L'avaluació és contínua al llarg del curs, per la qual cosa si un alumne té una avaluació suspesa i aprova la següent li queda automàticament recuperada l'anterior, però si li queda suspesa la 3ª avaluació l'assignatura li quedarà suspesa i per tant s’haurà de presentar a la convocatòria de recuperació final. . També es poden presentar a l’examen aquells qu
La matèria de grec es basa en 5 competències específiques, que es treballaran al llarg del curs. AVALUACIÓ PER COMPETÈNCIES Competència Evidència % Percentatge per trimestre Agrupació de competències 1. Identificar els aspectes bàsics de la llengua grega, distingir i analitzar les unitats lingüístiques i reflexionar-hi mitjançant la comparació amb la llengua d'ensenyament i amb altres llengües del repertori individual de l'alumnat, per traduir i interpretar textos grecs que siguin significatius per a l’estudiant. Proves escrites (exàmens) Tasques. Observació, quadern d’aula. 70 % 20 % 10 % 40% A 2. Distingir els ètims i formants grecs presents en el lèxic d'ús quotidià, identificant els canvis semàntics que hagin tingut lloc i establint una comparació amb la llengua d’ensenyament i altres llengües del repertori individual de l'alumnat, per a deduir el significat etimològic del lèxic conegut i els significats de lèxic nou o especialitzat. Proves escrites (exàmens) Tasq
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada